2011. február 27., vasárnap

+/- 3 nap


A karácsony időszakot leszámítva nem nagyon hagytam ki ennyi időt a blogolásból, de most gyorsan leírom, hogy hogyan telt az elmúlt 3 napom, és mi várható a következő 3 nap elteltével.

Csütörtök: ekkor is jól kialudtam magam, már nem is emlékszem, hogy mikor keltem, de hogy nem hamar, az biztos. Viszont ekkor tényleg lehetett volna mondani, hogy "Ébresztő, már hasadra süt a nap!", ami félig-meddig igaz is lett volna, mivel nagyon szép, napos, és ami még fontosabb, elég meleg idő is volt, viszont nem nagyon sütött a hasamra, mivel pont nem úgy van a szobám elrendezése, hogy jó idő esetén az ágyamra sütne a nap :P Biztos, ez is belejátszik, hogy "néha" majd' meg lehet fagyni a szobámban :P A jó időre való tekintettel egy "kis" ablakpucolást végeztem, mivel még mielőtt elmentek, Az apuka mondott néhány dolgot, amit jó lenne, ha megcsinálnék, amíg ők távol lesznek, és ezek közül az egyik volt az ablakmosás. Na nem az egész házban kellett, be is szartam volna, ha mindenhol kellett volna, mert annyi ablak van itt, mint égen a csillag :D Szóval "csak" a végig ablakos ebédlőt, illetve az én szobám ablakait, valamint az ebédlő és a nappali közötti ajtót kellett lemosni. Annyira jó idő volt kint egyébként, hogy simán pólóban mentem ki, és egyáltalán nem fáztam. Érdekesség, hogy később, délután-estefelé pedig már a házban is fáztam :P :D Ki érti ezt?!

Az ablakpucolás után gyakoroltam a szóbeli vizsgára, átnéztem az első részben várható kérdéseket és azok témakörét, illetve különböző, nagyon hasznos kifejezéseket gyakoroltam különböző képeken. Majd megettem a maradék tésztát, valamint zöldborsófőzeléket, illetve este pestót is. Aztán kihasználva, hogy egyedül vagyok itthon, a nappaliban, sötétben, házimozin néztem a Paranormal Activity 2-t :P Így volt az igazi, az biztos. és a vége is durva nagyon szerintem. Bár először mindenképpen az első részzt kell megnézni, csak utána a másodikat. Úgyhogy én azt mondanám, hogy nem csalódtam a filmben.

Péntek: Asszem valamikor délelőtt már ki is keltem az ágyból, aztán reggeli után megcsináltam egy-egy Use of English és Reading vizsgafeladatsort, amikből mindegyik 60% fölöttire sikerült, 65 és 69% lettek, tehát még van lehetőség javulni. Mondjuk arra mindig van lehetőség. Aztán folytatva a takarítgatást, a konyhában csináltam egy kis rendet, és még a hűtőt is kitakarítottam, így szépen el is telt az idő. Egyébként ezen a napon végig szemerkélt az eső. Nem esett, csak szemerkélt, mondjuk pont el akartam menni venni pudingport, dehát ilyen időben inkább lemondtam erről. Este még vasaltam egy "keveset", mert a héten kimostam az összes szennyes ruhát, mindenkiét, meg az én ágyneműmet is közben, aztán az apukának volt még 4 ingje, amik kivasalásra vártak, meg nekem is volt egy-két cumóm, amire ráfért a vasaló, így nekiálltam, mivel szombatra egy kis főzőcskézést és filmezést beszéltem meg a lányokkal, így pénteken a biliárdasztalon tobzódó ruhatömeget el kellett tüntetnem. Meg is történt, közben pedig megnéztem a The Town (A tolvajok városa) című filmet, nem volt rossz, de annyira különleges sem, így nem hiszem, hogy újra fogom nézni.

Szombat: Dél körül keltem, aztán ettem, felporszívóztam, ja nem is délben, hanem 1 körül keltem, mivel 3-ra beszéltük meg Mariával, hogy összefutunk a Primarkban, és még egy kicsit késésben voltam a szokásos nehéz felkelés miatt :P Szóval igen, annyira jó idő volt ismétcsak, hogy felül csak póló és a vékony dzseki volt rajtam, és egyáltalán nem fáztam, sőt! Még egy kicsit meg is izzadtam :P Szép, (szembe)tűző nap volt, és mindössze 4 perc késéssel értem a találkahelyre, de Maria is kb 10 másodperccel utánam ért oda, így én nem is késtem :D Aztán Poundland, Sainsburys, HMV, Boots és egy teabolt a The Mall-ban, aztán én jöttem is haza bicajjal, míg Maria ment még a könyvtárba, majd nemsokkal később jött ő is ide, busszal. Amúgy megint szépen folyt a pénz a kezemből, igaz, £3-ot nem sajnálok a Taken (Elrabolva) című filmért. Az egyik legjobb akciófilm az elmúlt 3 évből, az biztos. És ami a legviccesebb, hogy jövőhét szombaton 21.00-tól a channel4-on lesz a Taken :D Most láttam a reklámját néhány perce :D :P

Pörköltöt csináltam vacsira, végül 4-en lettünk, Marián kívül még Anika és Sophie jött, de mivel Sophie vegetáriánus, így ő pestót evett a tésztával. Ismételten jól sikerült a pörkölt, pedig most realizáltam, hogy mit hagytam ki belőle :D Hát a pörköltkockát :D:D Viszont pirospaprika és Piros Arany került bele, úgyhogy... :P Az HMV-ben én ugye a Taken-t vettem meg, Maria pedig a 27 Dresses-t és a Junót összesen £10-ért, és először a lányok a 27 Dressesre szavaztak volna, hogy nézzük, viszont mivel én mondtam, hogy hát nem :D, így a Disturbia mellett döntöttünk. Közben pattogtattunk kukoricát, mert még múlt hétről maradt (meg még egy kicsi most is, de csak holnapig :P), és játszottunk egy biliárdmeccset, majd a 11 órási (mellesleg a napi utolsó) 1-es busszal mentek a lányok haza. Nekik is nagyon ízlett a pörkölt, úgyhogy megérte megcsinálni :) ;) Miután kikísértem őket a buszmegállóba, bekapcsolódtam a Mission: Impossible III-ba, mivel vmelyik csatornán pont ment, éshát akkor már végignéztem :P Most meg Troy-t (Tróját) nézek.

Ez volt tehát az elmúlt 3 napom. Szombat a kikapcsolódásnak volt szánva, de az előző két napon megtett és elért dolgaimmal elégedett vagyok, mindent megcsináltam, amit elterveztem, úgyhogy ezeken a napokon érdemes volt felkelni! :)

Hogy mi vár rám a következő 3 napon?! Vasárnap, hétfő, kedd. Vasárnap teljes nyugi, tanulás, 1-2 filmet megnézek közben kikapcsolódásképpen. Hétfőn délután 4-5 óra magasságában hazaérkezik a hostcsaládom a síelésből, akkorra valszeg egy levest csinálok nekik vacsorára, ne kelljen már Az anyukanak egyből a főzéssel vesződnie, miután hazajöttek. Kedden suli a gyerekeknek (hétfőn amúgy nekik nincs, de majdnem minden más suliban van), de ekkor a megszokottak szerint Az anyuka itthon lesz, így ekkor sem kell túl sok mindent csinálnom majd.

Aztán következik szerda, azaz MÁRCIUS 2., a szóbeli vizsgám napja. 10.51-11.08 között (magyar idő szerint 11.51-12.08 között) kell majd rámgondolni, és sugározni a pozitív energiákat, hogy az én pozitív energiámmal egy elsöprő szóbeli vizsgát prezentáljak :) Hát így állunk most, megy a készülődés és várakozás a vizsgára.

3 megjegyzés:

  1. óóó te honnan tudod ezeket a várható kérdéseket az első részben meg az igen hasznos kifejezéseket?:D majd sugárzom az energiát, én már pánikolok pedig még van egy hetem

    VálaszTörlés
  2. http://www.cambridge.org/aus/catalogue/catalogue.asp?isbn=9780521698429
    A belinkelt könyv végén van néhány kérdés, kifejezés; nem túl sok, sajnos amit még tavaly kaptam ilyen 2 A4-es papírnyi hasznos kifejezéseket a Speakingre, azt otthon felejtettem, és most nem is találja tesóm :P, úgyhogy abból nem nagyon fogok tanulgatni :D
    Illetve van még a www.splendid-speaking.com, azt szoktam nézegetni, bár elég ritkán :P

    VálaszTörlés
  3. köszi köszi, a sok segítséget:))

    VálaszTörlés