2011. február 11., péntek

Megfázva bár, de törve nem...


A címből azt hiszem, ki lehet találni, hogy még mindig boldogít :P a megfázás -.- Ennek következtében tegnap "annyi mindent" csináltam, hogy felsorolni is nehéz :D Azért megpróbálkozok vele :P Reggel 8.20 körül felbattyogtam az étkezőbe, segítettem a kabátot, cipőt, kesztyűt feladni a lányokra, aztán Az anyuka elindult a gyerekekkel a suliba, én meg megreggeliztem. A szokásoknak megfelelően corn flakes a reggeli, ami nekem kb 10.30-11.00-ig tart, mert már utána olyan éhes szoktam lenni, hogy nemigaz... Na mindegy, ezt tegnap nem nagyon éreztem :P

Reggeli után megittam egy pohár teát, majd összeszedtem magam, és elindultam a "faluba" zsebkendőt venni, mert amennyi volt, az biztos, hogy nem lett volna elég. Az úton szembetalálkoztam az anyukával, felvette a csomagot, amit tegnap hoztak volna, csak én nem hallottam a postás csengetését :P Olyan 10 körül értem haza, még egy órán át neteztem, majd bevetődtem az ágyba, és egészen 14.30-ig aludtam :D:D Hát nem esett rosszul, az biztos. Miután felkeltem, ettem 3 szelet kenyeret ebéd gyanánt, majd ismét csak neteztem, illetve olvasgattam is közben.

Nem voltam túl jól tegnap délután, a vacsora meg maga volt a rémálom, azt hittem, szétrobban a fejem :S (mert természetesen fájt a fejem már a vacsi előtt is), mivel most A középső fiú egyik barátja és/vagy osztálytársa is jött velük haza a suliból, és velünk is vacsizott, és természetesen vacsi közben mindegyik fiú elkezdte mondani, hogy "You're so dumb", "You're so fat", stb-stb. És természetesen ezt halkan nem lehet mondani, hanem kiabálva kell :S:S Hát legszívesebben kihúztam volna az étkezőből, de inkább tűrtem egy kicsit, mert nagyon nem volt kedvem igazából még beszélgetni sem :S

Majd szépen, belassulva elpakolgattam, elmosogattam, stb-stb, aztán gyors zuhi, borotválkozás, és beszéltem már a családommal skype-on, meg olvasgattam a blogokat, aztán megnéztem még a legutolsó részt a Rules of Engagement című sorozatból. Számomra most még mindig ez a Nr 1 sitcom :) Olyan 11 körül kerültem ágyba, de még ahhoz sem volt erőm, hogy a pizsamába átöltözzek, így a zuhanyzás után felvett ruhában próbáltam aludni. Azért csak próbáltam, mert hol sikerült, hol nem :S Nem tudom pontosan, hoyg milyen időközönként, de elég sűrűn felébredtem, aztán 0.51-kor elégeltem meg ezt az állapotot, és átvettem a pizsamát, mert konkrétan majd meggyulladtam a takaróm alatt :S Ezután viszonylag jól aludtam, bár reggel megint nehéz volt kikelni az ágyból, viszont most úgy érzem, hogy javultam egy kicsit, legalábbis az orrom már nem folyik annyira, most is iszom a borsmenta-teát :)

Ja, majdnem elfelejtettem, hogy tegnap, még mielőtt elaludtam volna délelőtt, Az apuka küldött egy sms-t, hogy szombat este bébisintérkednem kéne, mert mennek valami templomi bulira Az anyukaval. Most szombaton amúgy a többi aupairrel akartunk menni karaokezni, viszont nem lett meg a létszám, így amúgy is le kellett mondanom a foglalást, úgyhogy szombaton este itthon leszek. Ma nem megyek Delyth-ékhez takarítani, mert annyira még nem érzem magam jól, pedig jól jönne a pluszpénz :/,de inkább itthon pihenek. Ha jobban leszek estére, akkor megyek moziba Anikával, és megnézzük a 127 Hours-t. Jó lenne elmenni megnézni, mert ha most nem megyek, akkor nem tudom, mikor lesz megint időm, mert szombaton este én is, és Anika is bébiszittyol, vasárnap este Derby d'Italia (Juve-Inter, Forza Juve!!! :D), úgyhogy ha ma nem megyünk megnézni, akkor ezen a hétvégén nem tudjuk, mert amúgy 21.55-től van ma, illetve 19.40-től holnap és holnapután, dehát az nem jó :S

Vasárnap egyébként jön egy kis csapat Bristolba :) Magyar aupairek Londonból, aztán összefutok velük, én leszek az "idegenvezető" :P

1 megjegyzés:

  1. ;) hello!
    jobbulást!én a borsmenta teától am nem tudok aludni:/ pedig szeretem..

    VálaszTörlés