2011. február 15., kedd

...98., 99., 100. - Updated :)


Igen, jubileumhoz érkezett a blogom. Ez a 100. bejegyzésem!!!

Nem mennek nekem ezek a felkelések :P Tegnapra is beállítottam az ébresztőt először 7.15-re, hogy mondom 7.50-7.55-re csak felérek, erre mikor ugrottam ki az ágyból (szószerint :D), 7.59-kor :P Ugye hétfő lévén a szülők elvileg hamarabb (értsd 8 előtt) elmennek itthonról. Mondjuk tegnap 8 után indultak el mindketten, de sebaj.

Megmondom őszintén, hogy ha megkérdezné valaki, hogy mit csináltam tegnap délelőtt, vagyis 9 és 15 óra között, nem nagyon tudnék rá válaszolni :P, mert egy az, hogy már tényleg nem emlékszem rá, másik, hogy ezek szerint nem lehetett valami érdekfeszítő, ha alig egy nap alatt elfelejtettem :P Azt tudom, hogy miután leraktam a gyerekeket a suliban, elmentem  a faluközpontba, és ismét fánkos napot tartottam, most jó friss volt, úgyhogy főleg nem lehetett ott hagyni őket. Ez lett az ebédem :) Emlékszem még egy kis skypeolásra, talán még msn-eztem is? Ja, még délelőtt kiteregettem, szépen lassan, merthogy semmi kedvem nem volt :D, majd mielőtt mentem a a gyerekekért a suliba, megvizsgáltam a bicajomat, hogy kell-e fújtatni a kerekekben, de szerencsére nem kellett, úgyhogy ez is letudva.

Szerencsére a gyerekek még mindig nem játszhatnak a Wii-n, tehát így legalább egy lehetséges veszekedési/verekedési faktor kilőve :P Miközben a suliban játszottak a lányok, már suli után, írtam Az anyukanak egy sms-t, és válaszolt, hogy "No Wii", én meg megmondom őszintén örültem neki :D Mondjuk azt nem mondanám, hogy értelmes dolgokkal foglalta el magát pl A legkisebb fiú, mivel így nem a Wii-n, hanem a számítógépen játszott valami hülye játékkal -.- De legalább a délután viszonylag nyugisan telt el, semmi verekedés (!!!!) nem volt.

Közben adtam enni a gyerekeknek, szépen mindenki, aki itthon volt, leült az asztalhoz, ahogy illik, aztán úgy ettünk :), közben elég hamar befutott Az anyuka, de kb dolgozott tovább a laptopján. Én ezután olvastam a lányokkal, majd egy kicsit olvastam a szobámban is. Legkésőbb 20.30-kor el szerettem volna indulni itthonról, ehhez nem ártott volna rendes időben kajálni, azaz 18.30-tól, dehát mivel a vacsit is 6 után kezdtük el csinálni -.-, így ez egy irreális elképzelés volt a részemről... Olyan 19.10 körül fejeztem/tük be a vacsit, gyorsan összepakoltam, összesepregettem, megcsináltam a lunchboxokat, elkészültem az estére, kipakoltam a mosogatógépet, majd megterítettem reggelre az asztalt, aztán bicajjal indultam a központba. Hát mondhatni egy kicsit késésben voltam, mivel a megbeszélt 21.00 helyett kb 21.15-re értem be :P De gond egy szál se.

A lányok (Maggie, Maria, Jessica és Yasmin) már a Bella Pizzában voltak, ez előbbi kettő bőszen evett, én annyira nem voltam éhes, így nem ettem ott semmit. Mivel a hely 22 órakor zárt, így ezt követően Maggie indult haza, míg mi áttelepedtünk a Coal nevű helyre, ahol már néhány hete volt szerencsénk egy délutánt eltölteni, vagy a pincéreknek volt szerencséjük velünk :D Most is koktéloztunk :P, egy nagy korsóval rendeltünk a már múltkor lemeózott Long Island Ice Tea nevű koktélból, ami 4-ünknek pont elég volt, és mivel amúgy egy pohárral £6.25 lenne, viszont egy korsóval £13.50 volt, így simán megérte. Mellé még rendeltünk 2 adag (mint utóbb kiderült, két kis adag) sajtos sült krumplit, amin 3-an osztoztunk :) Mivel ez a hely meg 23 órakor zárt, így innen is indulnunk kellett. Ezután én elváltam a lányoktól, mivel még haza kellett bicikliznem, így nem tudom, hogy ők mentek-e még valahova máshova. Jó kis este volt, az mondjuk biztos :)

Ja, azt el is felejtettem írni, hogy tegnap valami leves volt a vacsora itthon, amiben minden, mi szem-szájnak ingere, hányingere benne volt :S Ebből gondolhatjátok, hogy nem volt a kedvencem :P Volt benne gomba, garnélarák, répa, hagyma, bacon, bazsalikom, tojás, szóval ez nekem nem jött be...

UPDATE: Még azt is elfelejtettem írni, és most jutott eszembe, hogy miután hazaértem, kereken éjfélre, beérek a házba, megyek a szobámba, és hallom, hogy valami riasztórendszer "nyávog" kb 1-2 percenként :P Mondom fasza, megállok a szobámban, várok-várok, megszólal ismét. Először azt hittem, hogy a Tűzjelző, de mint később észrevettem, a szekrényemen van/volt egy szén-monoxid-jelző készülék, amit eddig kb észre se vettem, hogy ott van :D Lenyitottam, amit le lehetett a készüléken, aztán elolvastam a jótanácsokat, amin első helyen állt, hogy hogyha megszólal a készülők, és folyamatosan jelez, akkor szellőztessünk ki. Hát én nem szaroztam, a készüléket betettem a fürdőmbe, és rápakoltam néhány ruhát, hogy ne legyen már olyan hangos :P, aztán kinyitottam a szobám ajtaját + 3 ablakot :P, így szépen kiszellőztettem, így volt kb fél óráig, jelzem éjfél után!!!, igaz, annyira nem volt hideg, és ez tényleg nagy szó tőlem, aki amúgy nagyon fázós :D :P Aztán visszahoztam a szobába a készüléket, de csak nem akart elkussolni, így a szekrényem aljába bepakoltam, elreteszeltem jó sok ruhával, hogy véletlenül se halljam az éjszaka folyamán, és biztos ami biztos-alapon kinyitottam 2 ablakot, hogy jól kiszellőzzön az éjszaka folyamán a szobám :P Így még felvettem egy felsőt, és úgy feküdtem le, nehogy megfázzak. És ma reggel kemény 8.50-kor fel is keltem :P de ez a szar szén-monoxid-jelző még mindig jelzett :P Miután hazaért Az anyuka, olyan fél 10-10 között, megmutattam már neki, hogy valamit basszon már vele, mert egy picit, csak egy picit idegesítő, ahogy a szobámban karattyol :P Azt mondta, hogy valőszínű merül az elem, úgyhogy odaadtam neki, azóta valszeg valamit sikerült csinálnia vele, mert nem nagyon hallom :) Úgyhogy most főleg olyan a szobám, mint egy jégkatlan, így, természetesen az ágyból laptopozok :D

Ma estére meg mozi van betervezve Anikával, végre megnézzük a '127 Hours'-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése