2011. február 17., csütörtök

Szülinap


Ma lett 8 éves A legkisebb fiú. Ennek örömére este a vacsi után volt egy sütemény (nem torta), amit az anyuka sütött (ehhez vettem tegnap az áfonyát és a tejszínt), gyertyákkal. Úgyhogy szépen elénekeltük a Happy Birthday!-t A legkisebb fiúnak, majd nagy nehezen sikerült elfújnia az összes gyertyát :)

Mivel teljesen kiment a fejemből, amikor a városközpontban voltam az elmúlt napokban, hetekben, hogy A legkisebb fiúnak  szülinapja lesz, így konkrétan ma vettem neki ajándékot :D A Primarkban találtam egy ilyen kék pólót, rajta egy csillogó Superman-jellel :) Délután oda is adtam neki, mert reggel nem is találkoztam egyik gyerekkel sem :P És hogy miért nem? Hát mert szépen elaludtam :P Még szerencse, hogy csütörtökönként az anyuka viszi/hozza őket. Több mint valószínű, hogy ez is bennem volt, hogy annyira nem is muszáj felkelnem, így még könnyebben ment a visszaalvás, vagy legalábbis a nem-felkelés :D

10 után néhány perccel indultam a központba bicajjal, az anyuka is pont akkor ment el itthonról valahova kocsival. A centerben találkoztam Maggie-val, aki a Svédországban lakó barátnőjének, a barátnő barátjának és szüleinek szeretett volna ajándékot venni, mivel jövőhét hétfőn délután repül oda egy hétre :) Végülis ő a két hímnemű egyednek vett egy-egy Nagy-Britannia-zászlóba burkolt bögrét :), a barátnőjének és az anyukájának meg tervbe van véve, hogy mit akar venni, csak még nem találta meg a megfelelőket :P Amúgy kaptam Maggie-től egy CAE-s könyvet, ami nagyon-nagyon hasznosnak tűnik, fogom használni ezerrel ez alatt a kevesebb mint két hét alatt a vizsgáig, az biztos.

A nap híre, hogy a Family Bargains nevű boltban találtam füldugót, így vettem is egy 4-es csomagot, hát pont most nem fog kelleni, de majd előbb-utóbb kipróbálom. Illetve még a Poundland-ben volt egy £2-ért 3 Milka-csoki akció, amit nem hagyhattam ki, na! :D Ma jött Mervyn, a zenetanár, mivel holnap ugye a szokásos időben a család már úton lesz Doverbe, ahonnan átkompoznak Franciaországba, ahol éjszakáznak, majd másnap indulnak tovább Davosba. Mialatt itt volt Mervyn, én a lányokkal voltam, előbb adtam nekik enni, majd csináltunk nekik koronát papírokból, összeragasztgattuk :), közben Az anyuka pakolta a ruhákat az utazásra. Majd olvastam is a lányokkal, lassan megvacsiztunk, és el is értünk a bejegyzésem elejére :) Ja, még annyit, hogy a töltött káposzta nagyon bejött a szülőknek :) (meg nekem is, pedig először csináltam :P), mondták, hogy ma még finomabb volt, mint tegnap. És én is így éreztem, úgyhogy igen-igen (H).

A jó időre való tekintettel:

2 megjegyzés: