2011. február 4., péntek

Nem a bilit kell kiborítani, hanem a ventillátorba beleszarni! Ha már lúd, legyen agresszív!


Ha egy jó sorozatban van az ember, akkor nem illik megszakítani, ugye?! Nagyon "rendesek" voltak a gyerekek, így délután tettek róla, hogy a megkezdett hét ne maradjon félbe :P A reggel normálisan lezajlott, hazajöttem, kiszedtem a mosást, majd felmostam, kiteregettem, illetve még betettem az ágyneműmet is mosásba. Ezekkel nem sokkal 10 után kész is voltam, majd fordítottam két cikket, aztán ismét csak a tunyulásé lett a főszerep :P -.- Tervbe vettem, hogy tanulom a kiszótárazott szavakat, dehát ez ilyen halva született ötletnek bizonyult ...

Megebédeltem, aztán 2 után legalább arra rászántam magamat, hogy két Use of English részt megoldja. A 2 óra után konkrét 2.25-ös kezdést jelent, és 3-kor mennem kellett a gyerekekért :P, tehát kb 40 perc alatt megcsináltam két feladatsort (igaz, ezeket korábban már egyszer megoldottam), amelyekre fejenként van 1-1 óra, tehát összesen 2 óra :P Az első feladatsorban most 84.48%-ot értem el, korábban 67.24%-ot, míg a másodikban ma 72.41%, korábban pedig 53.44%. Tehát mondhatni, hogy a nagy nemtanulásban valami csak ragadt rám a poron és koszon kívül, ha már ennyivel jobbakat írtam. :D Ja, amúgy 60%-nak nem árt meglennie majd a vizsgán sem :P
Akkor most válaszolok is az előző bejegyzés kommentjeiben feltett kérdésekre/kérésekre. Móni, neked nem tudok semmi újat mondani, csak amit már emailben is elmondtam, azt a pdf-csomagot használom, illetve azt az oldalt, amit te mondtál. :) Az egyik az "English Grammar - Writing Ebooks" fedőnévre hallgat, és én a www.isohunt.com-ról töltöttem le, ebben több szintre is van anyag, a másik pedig www.freebookspot.biz oldal, ahol keresni lehet könyvekre, itt vannak vizsgafeladatsorok is, úgyhogy elég hasznos.

Mivel 15.05-kor fejeztem be a feladatokat, enyhén késésben voltam, így begyújtottam a rakétákat, és új csúcsot "futottam", mivel 6 perc alatt a suliban voltam, mondjuk nem zavart, ha éppen piros volt a lámpa, az is igaz :D A szokásoknak megfelelően a hazamenetellel semmi probléma nem volt, itthon kezdődött a banzáj :D 16.45-ig olyan nagyobb problémák nem voltak (mivel eddig zenélt Mervynnel A legidősebb fiú), leszámítva, hogy A legkisebb fiú szószerint lerúgta Tinát :P De tényleg teljesen véletlenül, mert láttam is az esetet, kb 1,5 méterre álltam tőlük maximum :D Mert ugye Wii-zés közben az asztalon kell ülni, illetve néha így előre- vagy éppen hátrabukfencet csinálni, éshát az egyik előrebukfenc közben sikerült pontosan fejberúgnia Tinát :P, akinek pont akkor szóltam, hogy jöjjön, mert olvasunk. Mondjuk szerencsére nem volt akkora erejű a rúgás, így egy fél percet sem sírt :) Miután vele befejeztük az olvasást, felmentem az emeletre, hogy lehívjam a fenn lévő kislányt, erre hallom, hogy a fürdőben van, és mintha sírna. Sírt is, ott állt a wc előtt, és előtte pedig egy nagy hugytócsa (már bocsánat, dehát az volt :P), és mondja, hogy lepisilte magát. Nem nagyon kérdeztem, hogy hogyan sikerült, de biztos, nem ért el a wc-ig, vagy nem tudom, de egy 30 centis átmérőjű kör biztos volt a földön :S Megtöröltem, aztán átöltöztünk, én közben maszek módon, wc-papírral feltöröltem a pisit :P Ezután, mint mondtam, ameddig A legidősebb fiú volt Mervynnel, más probléma nem volt :P Majd ment A középső fiú zenélni, először A legkisebb fiú játszott, eközben a sofa-n szétterülve osztotta az észt A legidősebb fiú, amivel természetesen idegesítette a testvérét. Ez még okés volt, majd amikor tv-t kezdtek el nézni 17.45-től, akkor kezdtek el megint verekedni, szitkozódni, még az egyik kislány is ütötte A legidősebb fiút, ő meg a szokásos fellengzős hangon, kiabálva szólt rá egyből, nem szépen (mondjuk őt még a testvéreivel nem hallottam úgy beszélni, azaz normálisan). Majd miután mondtam fennhangon, hogyha nem ülnek le a kanapéra, akkor kikapcsolom a tv-t, hirtelen kussba vágták magukat :D:D Jó, hát persze nem bírtak sokáig magukkal, így még vagy kétszer közbe kellett avatkoznom, miközben szépen lassan készülgettem a vacsira, mivel a tegnapi maradék lencselevest fogyasztottuk el ma este. 

A vacsora is a szokásos mederben zajlott, azaz néha veszekedés a két nagyobb fiú között, illetve most még vacsi előtt keservesen elkezdett sírni az egyik kislány, gőzöm sincs, hogy mi miatt, de utána az apja ölében megvacsorázott, és megnyugodott, úgyhogy azóta nem volt probléma :)

Ja, amúgy ma hihetlenül szeles volt az idő, igazság szerint már tegnap este elkezdődött. Nem volt nagy szél, csak engem elfújt, mikor álltam a kereszteződésben...

A bejegyzés címét pedig egyik általam is olvasott fórumról vettem, nagyon jó, tegnap itt röhögtem ezen egy ideig :D

1 megjegyzés:

  1. jaja, oké, azt még elárulod, hogy pontosan melyik pdf ilyen jó? pedig nagyjából átnéztem őket de ez valahogy nem rémlik...a szó tanulásról mondjuk ne is beszéljünk, a sulis füzetem hátulját használom szótárnak, kb már fél füzetnyi szó van benne, de sztem van olyan 3-4szer is szerepel mert megtanulni nagyon nem akarom:D

    VálaszTörlés