2011. február 18., péntek

Ó, IÓ, CIÓ, ÁCIÓ, KÁCIÓ, AKÁCIÓ, VAKÁCIÓ!!! :D, avagy Szabadság...


Ma 14.57-kor elindult a hostcsaládom a svájci síelésbe! Majd 28-án jönnek vissza, tehát durván 10 szabad napom lesz.

Mivel nem kellett ma mennem Delyth-ékhez takarítani, mert a szobafestés/tapétázás még folyamatban van, így azon kívül, hogy reggel én vittem a gyerekeket a suliba, mást nem nagyon kellett csinálnom. Annyit segítettem Az apukanak, hogy felraktuk a tetőcsomagtartót, ez nem tartott néhány percnél tovább, aztán a tegnap Maggie-től kapott CAE-s könyvből szótáraztam, mivel a végén a könyvnek nagyon jó szólista van, úgyhogy mostmár csak tanulni kell. Ebéd után megcsináltam nekik az útra a szendvicseket, még zöldségeket is vágtam, aztán lassan el is jött az indulásuk.

Miután elmentek, betettem egy adag ruhámat mosni, benyomtam a mosogatógépet, majd felmostam, ahol fel kellett, és szépen felköltöztem a nappaliba, és most a Toy Story 3-at nézem itt, blogírás közben. Délután egy jó kis Friends (Jóbarátok)-maraton volt az E4 csatornán, volt vagy 3-4-5 rész, nem is tudom, mert annyira egybefolytak a részek :D Majd utána elmentem a The co-operative-ba, mivel egyszerűen pizzát akartam enni, éshát így el kellett menni venni :P Ha már ott voltam egy csomag alma és mandarin is befigyelt, hogy meglegyen a napi gyümölcsbevitel is az elkövetkező néhány napban. 

Imádok amúgy ennél a családnál lenni, de azért nagyon-nagyon jó lesz ez a nyugodt, békés, gyereksírástól, hisztitől mentes következő 10 nap. Szerintem ennek minden aupair ugyanígy örülne.

Ezalatt a 10 nap alatt nem nagyon fogom elhagyni Bristolt, mert 1) március 2-án nyelvvizsga, így arra kell készülnöm, és nagyon jó ez a 11 nap a vizsga előtt, 2) a pénz nagyon úr. Most már bőszen el kell kezdenem gyűjteni a további kirándulásokra, mert sajnos a pénz csak úgy folyik ki az ember kezéből :/

Holnap elugrok néhány aupairral a Cribbs Causewayhez, mert ők még nem voltak ott. Ez egy ilyen ngy bevásárlóközpont, vagy inkább ilyen bevásárló-terület, ha lehet ilyet mondani, mert van ott egy nagy, hatalmas pláza, illetve rengeteg egyéb üzlet is a plázán kívül, pl bevásárlóközpontok, autószalonok, műszaki boltok, mozi, bowlingszalon, kajáldák, stb-stb. Ez hozzám elég közel van, busszal olyan 10-15 perc, a városközpontból olyan 45 perc körül. Szóval holnap kora délután elmegyünk oda, szétnézünk, majd veszünk néhány cuccost, és eljövünk ide, hozzám, és főzünk valamit :) Ki kell használni az időt, hogy nincs itthon a család :P Ja, még a Cribbs előtt én is bemegyek a városközpontba, mert ma nem volt ideje Az apukanak, hogy segítsen, így holnap veszem meg a coach-jegyeket a birminghami aupairtalira, mivel már az is csak 3 hét, és itt is van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése