2011. február 12., szombat

Javulok...


A tegnapi nap is eltelt, így ismét hétvége lett, aminek a fele már el is telt :P Azt írtam az előző bejegyzésben, hogy nem megyek Delyth-ékhez takarítani, nem is mentem, mert még annyira nem éreztem jól magam, helyette itthon punnyadtam a laptop előtt. Igazából tegnap semmi extra nem történt, semmi gond nem volt a lányokkal a hazafelé úton a suliból, illetve utána se volt annyira vészes :P Csak a szokásos :) Ja, és végülis nem mentünk moziba este, mert Anikának tegnap is bébisintérkednie kellett...

Éjszaka egész jól aludtam, tiszta kipihenten ébredtem olyan 11 után néhány perccel, majd szépen megreggeliztem, közben beszélgettem egy kicsit Az apukafal, mert ő volt akkor csak itthon, majd még egy kis netezés, és végül indultam a városközpontba. Tök jó idő volt ma egyébként. Először vettem magamnak egy övet, majd zsebkendőt, és néhány gyógyszert a Poundland-ben :P Majd csatlakoztam Anikához és Maggie-hez a Queen Square-nél lévő Caffe Rogue-ban, ahol később egész nagy létszámú csapat képződött, mivel a későbbiekben érkezett még Sophie (osztrák), Yasmin (német), Dominika (cseh), Jessica (osztrák) és Maria (német), és csatlakoztak hozzánk, így 8-an beszélgettünk :) Olyan 4-fél 5 magasságában szedtük a sátorfánkat, és sétáltunk egy kicsit az Avon mellett, elmentünk az SS Great Britain-ig, igaz, hogy a hajó/múzeum a másik parton van :P Majd szépen, lassan indultunk visszafelé a központba, ahol szétváltak útjaink, mivel hármunknak is bébiszittelnie kell(ett) ma este. Én még benéztem a Sainsburys-be, ahol természetesen vettem fánkot :D és csokis kekszet, mivel most csak £1 volt 1 zacskóval, így gyorsan vettem kettőt is :D

A hazaút is sima volt, fél 7 körül már itthon voltam, majd egy gyors skype-bejelentkezés otthonra, és kezdődött is a bébiszittyolásom. De még előtte megláttam a hostszüleimet, merthogy, mint kiderült, egy beöltözős buliba mentek :D:D A buli témája meg valami 70-es évek v valami ilyesmi lehetett. Az apuka kb úgy volt felöltözve mint egy hippi, vagy mint a Grease-ben a fickók :D, míg Az apuka is teljesen átvette a figurát, fehér, göndör paróka, nagy napszemüveg, fehér ruha. Mikor megláttam, úgy elkezdtem röhögni :D:D:D De ő is :D

Ezután következett a gyerekek ágybatevése. A lányoknál olyan 8.45 körül kapcsoltam le a lámpát, igaz a lejátszót úgy hagytam, és egy német cd volt betéve, gondoltam, hamar elalszanak, így átmentem a fiúkhoz, akik 9-kor le is kapcsolták a villanyt. De még 9 előtt egyszer átjött az egyik kislány, gőzöm nincs miért, de gyorsan visszatereltem :) Majd lejöttem, kiürítettem a mosogatógépet, majd mivel bőven hangosan hallottam a A legidősebb fiú szobájából a történetmesélést (mivel ő is hallgatott vmit), így felmentem, hogy kikapcsoljam, de még félálomban volt, így csak halkabbra vettem. Meg egyúttal bekukkantottam már a lányokhoz is, ahol az egyikük már mély álomban volt, miközben a másik lány felkapcsolt villanynál ivott :P Gyorsan visszatettem az ágyba, aztán lekapcsoltam a villanyt, és egy jó negyedóra múlva visszamentem, és ekkor már ő is aludt, illetve pont ekkor futottam össze A legidősebb fiúlel, aki a fürdőből ment a szobájába, és a cd már nem ment, úgyhogy elvileg az összes gyerek alszik.

Holnap délelőtt pedig találkozok a magyar aupair-csajokkal itt, Bristolban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése