2011. február 22., kedd

Pihengetés

Mióta a legutolsó bejegyzést írtam, semmi, de tényleg semmi különleges nem történt, úgyhogy ezért nem született bejegyzés. Itthon voltam/vagyok, és megy ezerrel a pihenés, a tanulás már nem olyan nagy intenzitással, de néha elkap a gépszíj, és akkor belekezdek :P:D

Vasárnap délután, este mi is történt?! Tunyultam a gép előtt, akkor nem vitt rá a lélek, hogy tanuljak, talán egy kicsit szótáraztam ?, de erre sem mernék megesküdni. Mindegy, nem lényeg. Este megnéztem a BBC2-ön a The Prestige (Tökéletes trükk)-t, jóóó film, ajánlom mindenkinek. Aztán éjjel 1-től NBA All Star-meccset néztem neten :P Hát fél 5-kor kerültem ágyba, tehát így a hétfőm is érdekesen "kezdődött" :D Ja, a meccsnézés közben elkezdtem egy programtervet csinálni áprilisra, amikor is 9 (összesen 10,5) napot lesz itt Balázs és Máté (a hostcsaládom meg Tunéziában 7-et :P), éshát fel kell fedezni a UK-t, vagy legalábbis a déli-délnyugati részét. Eddig London, Bath&Stonehenge, Cardiff, Oxford, Bristol :D (és esetleg Cheddar + Weston-super-mare) van tervbe véve, csakhát ugye a büdzsét is figyelni kell, hogy ne szaladjon el nagyon a ló :P Szóval még keresgetek helyeket, amiket érdemes lenne megnézni, úgyhogy ha valaki az olvasóim, követőim közül tud délen-délnyugaton(-középföldén :D) olyan helyet, amit érdemes lenne felkeresni a barátaim ittléte alatt, akkor ne hezitáljon, ossza meg velem!!! :D


Le se írom, hogy hétfőn mikor keltem, mert még a most is dolgozó aupairek az éteren keresztül kinyírnának, ha tudnák :P Szóval felkeltem, aztán elkapott az ihlet, és elkezdtem átnézni a szóbeli első felében esélyes kérdéseket. Ez gyakorlatilag a legkönnyebb része az egész vizsgának, mivel ilyen általános kérdéseket tesznek fel, hogy oldják a feszültséget, mint pl Honnan jössz? Mit csinálsz? Mik a terveid a következő x évre? Mit szeretsz csinálni szabadidődben? stb-stb. Csak azért a könyvben volt egy-két olyan kérdés, amire most is el kellett gondolkodnom, hogy értelmes választ tudjak adni, így ezeket átnézegettem, illetve a legtöbbhöz írtam címszavakat, amiket az arra a kérdésre adandó válaszban jó lenne elmondani.


Ezzel szépen elszórakoztam 1-2 órácskát, utána beszéltem Mátéval, megosztottam vele a terveket, tetszett neki, úgyhogy majd még Balázzsal kell beszélni ezügyben. Ja, még vasárnap este beszéltem a szüleimmel skype-on, aztán megkérdeztem, hogy zöldborsófőzeléket hogy kell csinálni, mert van egy csomó zöldborsónk fagyasztva, én meg szeretem a főzeléket, így adja magát a dolog. Tegnap terveztem is, hogy megcsinálom, de végül nem volt kedvem, így a könnyebb utat választottam, azaz pizzát ettem :P De ma megcsinálom, van szintén a fagyasztóban sausage, azzal tökéletes lesz.


Tegnap este kivasalgattam a ruháimat, amiket az elmúlt 1-2 napban kimostam, és közben megnéztem a Nr 1, de legalábbis top3-as filmemet, a The Dark Knight-ot (A sötét lovag), a legutóbbi Batman-filmet. Asszem már egyszer régebben leírtam, hogy imádom ezt a filmet, és hát nagy volt a csábítás, hogy házimozin nézzem :P, egy kicsit durvább, mint az én szobámban lévő tv-n, dvd-lejátszón, vagy laptopon :D A film előtt ilyen félholt állapotban voltam, kb be tudtam volna aludni, dehát a film felébresztett :D:D Ez volt a cél :P


Ma is annyit aludtam, hogy már én szégyellem magam :$ Néhány órája keltem, aztán megvolt az evés, és természetesen azóta Daughtry szól a házimozin. Egyszerűen nagyszerű. Most szerintem elmegyek egyet sétálok a "faluba" (értsd Westbury-on-trym központjába, ahol a boltok vannak), aztán szétnézek, mert ki kell már mozdulnom, tegnap is annyit voltam "kint", amíg kiléptem a hátsóbejáraton, hogy a kajamaradékokat kiöntsem a gyűjtőbe :P Kell a friss levegő, na!


Amúgy akartam csinálni képet a nappaliról, hogy most hogy "belaktam", igazából csináltam is, viszont eléggé elmosódottak lettek, így nem osztom meg veletek :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése