2011. március 8., kedd

1 hónap

Most eszméltem, hogy már csak 1 hónap, és április 8. Hát nem repül az idő?! Még tisztán emlékszem a januári visszajövetelre, olyan, mintha tegnap lett volna (igaz, az idő egy kicsit javult azóta :P) Igen, az idő: az elmúlt napokban gyönyörű volt az idő, sütött a nap, délutánra egész meleg is lett, igaz reggel még szobánként fagy :P Tartson ki ez a fajta idő mostmár!!!

Azt már a mai első bejegyzésben írtam, hogy az anyukának vettem egy csokor tulipánt, és még délelőtt oda is adtam neki, de azt nem említettem, hogy a két kislánynak is vettem egy kis ajándékot. Ugyanolyan kicsi plüssmacit, az egyiküknek fehéret, a tappancsak ilyen rózsaszínű, míg a másiknak barnát, annak a tappancsai kékek :) Délután, miután hazajöttek a suliból, oda is adtam nekik, és nagyon örültek neki, azóta kb le se tették :) Az anyuka is örült a virágnak. Megérte meglepni őket :) Igaz, Angliában, ha ünneplik, akkor sem most, dehát én nem angol vagyok (még szerencse :P :D).


A gyakorolgatás is ment ma, akartam csinálni Listeninget, és végülis mondhatni, hogy "csináltam", igaz nem egészen úgy, ahogy én akartam, mivel vacsora után jött egy telefon, és valami kérdőíves pasi engem keresett :O Hát mondom, jó, mondjuk nem beszélt valami tisztán, szerintem nem brit anyanyelvű volt, viszont majdnem az egész mondanivalóját értettem :D


Ja, a vacsora. Ma délután, olyan 17.30-17.45 között valamikor a szülők elmentek szülői értekezletre/fogadóórára, és ez, mivel 4 gyereknek volt, eltartott egy ideig. Kb 19.20-19.30 között értek haza, szóval a vacsoráztatás feladata rám hárult ma :D :P Tegnapról még elég sokminden maradt, úgyhogy csak egy kis brokkolit pároltam, illetve a nagyfiú csinált, most megnéztem a szótárban, hogy mi a neve, étkezési babcsírát :D Szép neve van, mi?! :D Tegnapról maradt még sült krumpli, egy kis sült csirke, vörös káposzta, úgyhogy ez volt a menü ma estére. Kisebb veszekedésekkel tarkítottan, de 5 gyerekkel nehezítve megvolt a vacsora :D Amúgy kb 18.40-45 körül kezdtünk el enni, de én olyan 19.00-ig biztos nem tudtam elkezdeni, mivel hol az egyiküknek kellett szedni, hol a másiknak, úgyhogy nem unatkoztam, az biztos :D Holnap meg összedobom már megint nekik azt a levest, amit már jópárszor csináltam itt.


Na, most viszont jóéjszakát mindenkinek!!!

3 megjegyzés:

  1. én a számra nyomnék egy lájkot:D pont ezt postoltam ki a fácsén valamelyik nap én is:)

    VálaszTörlés
  2. :D Jó is ez a szám! Hogy megy a tanulás? :P

    VálaszTörlés
  3. ahhh ne is kérdezd, ezen a héten kb kétszer annyit dolgozom mint szoktam, nem tudom miért nem veszik észre hogy ezen az egy nyomorult héten kéne pont békén hagyniuk de úgy tűnik leszarják...ami fura mert nem olyanok, de én meg mostmár hiper idegbeteg és morcos lettem ettől hogy semmi időm tanulni, meg sok minden más is összejötte szóval nem a legjobb hangulatban vagyok vizsgázáshoz:D

    VálaszTörlés