2011. március 23., szerda

Beautiful day - UPDATED

Nagyszerű napra ébredtünk ma! :) Már felkelésemkor is napsütés fogadott, ami az egész napot végigkísérte. Az ilyen napokon az embernek alapból is jobb kedve van :) Mondjuk a nagy jó idő ellenére semmi érdemlegeset nem csináltam 9-15 óra között :P, pihi volt a program :P
Ezen a képen éppen 17.5°C-ot mutat a "hőmérő", viszont 3 előtt 17.7°C-ra is felment :D Ma este 9-kor pedig még mindig 11.2°C volt. Szóval tavaszodik. Örülünk neki. Ennél már csak jobb idő legyen mostantól :P 3 előtt, mielőtt mentem a suliba, még útbaejtettem a Lloyds-ot, mivel már ma meg is érkezett a PIN-kódom és a csekkfüzetem :D :P, úgyhogy megpróbáltam pénzt berakni, viszont boríték nem volt az automatánál, és mivel, jó szokásomhoz híven :P, késésben voltam, így nem mentem be a fiókba. Majd holnap délelőtt benézek.


Délután suli után az egyik kislány részéről volt egy kis hiszti, merthogy, ahogy már az előző bejegyzésben említettem, hogy mindenki mindenből az első falatokat akarja megkapni -.-, és most a legkisebb fiú kivette előle a legfelső ricecake-t, erre bemondta a durcit, és a konyhapadlóra összegörnyedt. A tapasztalatokból kiindulva tudomást sem vettem róla, mivel egy idő után úgyis odajön az asztalhoz, mivel még a suliban ő mondta, hogy éhes :P Így is lett. Szépen leültünk 4-en, ők ettek, én kenegettem nekik, mivel mézet kértek, és azt jobb, ha nem hagyom rájuk, mert akkor még az Isten f.sza is mézes és ragacsos lesz... Mondjuk azért így is elég szépen olyan lett az asztal. Hú, de utálom én a mézet :S :P A legjobb rész még csak most jön. Adom oda a másik kislánynak a mézet, amin az a sárga tető van, amit már egyik korábbi bejegyzésbe beszúrtam, és most ő járt vele pórul, ugyanis leesett az üveg, a kislány kezében maradt a sárga tető :P, és az üveg pontosan rá a tányérjára, amit szépen eltört :D Íme:
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy már alig volt a "mézescsuporban" méz, így az csak egy nagyon pici ment ki a földre :P



Ma vacsira semmi extra nem volt, gyorsan összedobtam nekik bolognai spagettit, én is jól belakmároztam belőle, mert ez az egyik kedvenc kajám, két jó, nagy tányérral szedtem :) Ja, a munkások ma is dolgoztak egész nap, mostmár elkezdték a téglasort építeni, ami, ha jól láttam, ugyanolyan lesz, mint a szomszédé. Majd meglátjuk. Holnap egyébként 11 körül megyek festeni (falat, nem festményt :P)
Update: mert ugye természetesen mindig akkor jutnak eszembe a dolgok, amikor már elküldtem a bejegyzést :P Szóval a ma esti zuhany nem igazán tett jót a tegnap megvágott kisujjamnak, mivel megint elég erősen elkezdett vérezni. Igaz, azóta már elállt a vérzés, viszont nem néz ki túl bizalomgerjesztően a kisujjam :P :D :S

4 megjegyzés:

  1. Jó ez a mézes sztori, így olvasva jót röhögtem, ahogy elképzeltem, hogy kenik mindenfele..:P persze neked már nem lehetett olyan vicces!

    VálaszTörlés
  2. Most még hagyján, mert ugye mindhárman az asztalnál ülnek, aztán én egyből mondom nekik és terelem őket, hogy kézmosás, nekem ne kenjenek mindent be mézzel, elég az ebédlőasztal :P
    Amúgy még jómúltkor, amikor én borítottam ki a konyhában egy fél üvegnyi mézet az ominózus sárga tető miatt -.-, akkor Trixie jött, persze olyankor kellett jönni :P :D, és elkezdte enni a konyhapadlóról a mézet, és másnap tudtam meg, hogy olyan jól sikerült, hogy utána a nappaliban a szófa is tiszta mézes lett :D Úgyhogy ezekből kiindulva nem árt az elővigyázatosság :P :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)

    Ugy tunik aprankent mindenhol bekoszont a tavasz. A homero higanyszala az elso, a sok nyuszi mindenhol a masodik jele. :D

    Tudod nalunk milyen ricecake van? Marmite izu!! :) milyen beteg, angol ricecake az mar!
    Eskuszom jol hangzik a falfestes. Ez is amolyan tavaszi micsoda,mikor kitakaritassz minden, akkor festik az emberek is a kulteri dolgokat. :) Jo munkat hozza :) Errol jut eszembe, hallottal a komuves dekoltazsrol? :) Azt remelem nem hagytad ki!

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szió :)

    Bizony-bizony, az idő egyre jobb, reméljük hétvégére is ilyen marad, mert végre nem "kell" itthon lennem, mert az előkert már kezd alakulni, most már végre fektetik le a gyeptéglákat :P és amúgy is hétvége lesz :D
    Pfff, marmite :S Hát az valami undorító, nem bírnám magát a marmite-ot sem megenni, nemhogy marmite ízű ricecake-et, ez kb olyan szinten van, mint teszkó gazdaságos ízű :D Ja, meg amúgy sem vagyok oda a ricecake-ért :P
    Jó is a falfestés, legalább egy kis változatosság, illetve visszaszokok menetbe, mert az elmúlt nyarakon apukámmal mentem festeni, úgyhogy tapasztalat megvan :D Jövőhéten valszeg megint megyek festeni :)
    A kőműves dekoltázsról most már hallottam :D, de nem tudom, hogy megvolt-e... :P :D

    Ciao

    VálaszTörlés