2011. március 15., kedd

Az elmúlt napok

Mi volt tegnap?! Ja, vasárnap este mondta az apuka, hogy miután reggel letettem a gyerekeket a suliban, egyből jöjjek haza, mert 9.15-re jön valami "füves" ember (nem, nem díler :D), aki a hátsókertben lévő füves területek minőségét hivatott javítani, és segíteni kéne neki egy nehéz masinát felcipelni, átemelni a kerítésen. Hát időben, 9.40 körül már me is érkeztek :P, 4-en voltunk, akik a felemelési folyamatot véghezvittük, de kellett is annyi ember, mert tényleg valami brutálisan nehéz volt a gép :S Aztán miközben a főfüves csávó (milyen jó megnevezés, nem? :D), Bob csinálta a dolgát, azaz a géppel ilyen kis darabokat szedett ki a földből, amit Ben, a segédje, egy fiatal csávó, összegereblyézett, majd Bob lepermetezte valamivel. Közben amíg kellett cipelni a gépet, még az egyik szomszédunk is itt volt segíteni, és beszélgettünk egy kicsit. A gyerekei az én két nagyobb fiammal egyidősek, azaz 10 és 12 évesek, ők is ugyanabba az egyházközösségbe járnak, mint az én családom. És mondta, hogy nagyon jó az angolom :) Hát nem mondom, hogy rosszul esett :D Nem ő volt az első az elmúlt néhány hétben, aki mondta, úgyhogy a végén még elhiszem nekik :D :P

Miután elmentek, ebéd, közben skype-beszélgetés az otthoniakkal, a nagyszülőkkel is, mivel otthon most hosszúhétvége volt, így hétfőn is otthon volt az egész család :P Majd kitettem a blogbejegyzéseket a nyelvvizsgáról, majd a birminghami au-pair-taliról, aztán már mehettem is a gyerkőcökért. Hát nagyon jó idő volt, így ott is maradtunk a suliban vagy fél 5-ig. Áldom az eget, hogy kezd egyre jobb idő lenni, mert így legalább nem kell itthon és bent lennünk a gyerekekkel állandóan :P --> nem veszekednek/verekednek itthon a fiúk :D


A nap további részére nem nagyon emlékszem, így írhatnék a mairól is, dehát ma sem volt túl sok dolgom, igaz vasalgattam, mert múlt héten a vizsgára való felkészülés jegyében ugye természetesen nem vasaltam :P, úgyhogy azt be kellett hozni, meg az én hétvégi termésemet is ki kellett :D Ma pedig már 16°C is volt délután!!! El is mentem legalább a "falu" központba egy-két dolgot venni, és csak egy véknyabb hosszúujjú felsőt vettem fel, de visszafelé már majdnem abban is melegem volt :) Ja, amúgy £2.95-ért volt egy ilyen 12 zacskós chips, tehát amiben 12 kicsi zacskó van, és most olyan akció volt, hogy egyet fizet, kettőt kap, így simán vettem kettőt :D Majd szépen lassan elfogyik :P Ma este tortillát ettünk, én jól be is lakmároztam belőle :P Aztán rohamtempóban összepakoltam a konyhában, és jöttem is megpihenni :D Most olyan jó egy kicsit, hogy ennyire ráérek, és nem kell csinálni semmit határidőre, viszont valamit találni kell hamarosan, mert, igaz, hogy el lehet lenni így tengve-lengve, dehát ezzel nem jut előrébb az ember :S Na mindegy, majd kitalálok valamit :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése