2011. március 7., hétfő

Névnap :)

Március 7-e van. Remélem mindenki tudja, hogy mit jelent ez :P Országos, nem is, nemzetközi Tamás-nap!!! :D:D Ennek örömére most éppen "borozgatá", és nézem a decemberi Tamás-nap-kor készült képeket :P Azt még otthon ünnepeltem, a barátaim körében. Egy kis szieszta kell :) Jó lenne most elmenni, és megünnepelni, dehát sajnos, vagy nem sajnos, de nyelvvizsgára kell készülni, úgyhogy max egy este lehet kimozdulni péntekig :P

Amúgy ma az időjárás is, mintha érezte volna, hogy Tamás-nap alkalmából a jobbik arcát kell mutatnia, és tényleg, reggel lehetett volna mondania, hogy "Hasadra süt a nap!", ha tudna a hasamra sütni, vagyis olyan elrendezésű lenne a szobám. Szóval szép, napos idő volt egész nap, délutánra már szinte kabát nélkül is elviselhető idő volt, ami azt jelentette, hogy, mivel amúgy is meccse volt a suliban a középső fiúnak, így ottmaradtam a lányokkal, hadd játszanak a jó időben. Mivel a fiútestvéreik miatt/után nincs bennük félsz, és kb mindent minden játékon megcsinálnak, így nemegyszer sírásra került a sor a délután folyamán :D, mivel le-leestek a játékokról.


Az egyikük olyan jól csinálta, hogy, ha nem fogtam volna a LÁBÁT!!! (fejjel lefelé volt éppen :P), akkor kb teljesen fejre érkezik :S Így is egy picit beütötte a fejét, mondjuk szép látvány lehetett, hogy fogom a lábát, ő meg fejjel lefelé van éppen :D A másik lány pedig éppen a rolleren állt, én mellette :P, és megmozdult, és bumm a fejbe :P Szépen landolt a betonon. Tapasztalt aupairként egyből eltereltem a figyelmét, így szinte semmi sírás nélkül átvészeltük a balesetet :P :D Aki tud, az tud, na! :D


Ma is csináltam feladatsorokat, készülve a nyelvvizsgára, viszont ma brutálsz.rul ment :S:S A Listeningből két feladatsort csináltam, az első brutálerős 40% lett -.-, a második 1 pont híján már majdnem meglett a 60, de csak 57,5%. A Use of English is mehetett volna jobban, az első abból 50%, a második 63-64%, úgyhogy eddig a formaidőzítés még nem rossz :D, azaz csak nem leszek ilyen rossz pénteken :D



Jóéjt!
És akkor jöjjön a kedvenc dalom:

3 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot, így estére :D de vigasztaljon az a tény, hogy a bátyámnak ma van a születésnapja és csak az előbb köszöntöttem fel :) jobb későn mint soha!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :) Az én öcsémnek meg holnapután lesz a szülinapja :P

    VálaszTörlés