2011. március 1., kedd

Vizsga (1. része) előtt


Nem is tudom már, hova írtam még múlthéten vagy azelőtti hétvégén, hogy olyan hamar el fog telni a nyelvvizsgáig hátralévő néhány nap, hogy el se hiszem. És tényleg, itt vagyok a vizsga előestéjén. A tegnap esti, sokáig fennmaradós, fárasztásos hadművelet sikeresnek mondható, mivel itt ülök a gép előtt, és már most is el tudnék aludni :P Bár még van egy kis rizikófaktor, ugyanis zuhanyzás még nem volt, így az felébreszthet egy kicsit :P

Egyébiránt így, hogy a gyerekek nem mentek suliba, így nagyon nem is kellett volna 8 körül kelnem, de én azért beállítottam az ébresztőt (nagy optimistán :P) 8-ra, hogy majd felkelek. Végülis észrevettem az ébresztést, viszont utána ilyen félálomban feküdtem az ágyamban, mivel a takaró alatt olyan jó idő volt, hogy áááá, el se hittem. Viszont most, hogy kikandikáltam a takaró alól, nem fázott a lábam! :D Jó, mondjuk most nem annyira reggel, hanem kb 10-kor keltem :P Utána gyorsan ettem egy zsemlét, vagy valami hasonlót, aztán kb 2-szer átnéztem a hasznos kifejezéseket a szóbeli vizsgára, majd már dél is lett, amiután nemsokkal haza is ért az anyuka a bevásárlásból, így mentünk is ebédelni :P

Így, hogy mindössze kb 2 óra volt a reggelim és ebédem között, így összesen ettem 2 zsemlét, aminek meg is lett a böjtje, ugyanis délután 4 körül már olyan éhes voltam :SMondjuk nem sokkal 4 után jött le szólni A középső fiú, hogy kéne neki segítség, mert Shepherd's Pie-t akar enni, így az is lett vacsira. Krumplit pucoltunk, felvagdostuk, aztán megcsináltuk krumplipürének. Közben pedig készítettük a darált húst is, egy kis répával. Ez a shepherd pie egyébként úgy néz ki, hogy egy ilyen viszonylag nagyobb, lapos tálba először beleöntjük a darált húst, aztán rátesszük a krumplipürét, majd be kb 30 percre a sütőbe. Két tállal csináltunk, de mindkettő elfogyott, úgyhogy jó munkát végeztünk :D

Úgy volt amúgy, hogy ma este még bébiszittelnem is kell, mert Az apuka megy edzeni, Az anyuka meg a kollégáival egy helyre a belvárosban, de végülis Az apuka azt mondta, hogy fáradtnak, kimerültnek érzi magát, így nem ment, így nekem sem kellett bébiszittelni. Vagyis ezt így kikövetkeztettem, mert nem mondta, dehát a logikám kikezdhetetlen, úgyhogy ennyi :D:D

Tehát holnap 10.51-11.08 (magyar idő szerint 11.51-12.08) között mindenki legalább úgy küldje az energiát, mint Kozsó a szeretet :D, hogy ne csak simán legyen meg ez a vizsgarész, hanem bőven szárnyaljam túl a 60%-ot. Ja, és 2 Queens Avenue, BS8 1SE, Bristol címre irányítsátok az erőt :D Köszi ;)

3 megjegyzés:

  1. naaa milyen volt? nyugtass meg hogy könnyű nagyon légyszi:D

    VálaszTörlés
  2. Majd este írok beszámolót... most mennem kell felszedni a gyerekeket... Egyébként msn- és/vagy skype-elérhetőséget, ha adsz, akkor azon jobban be tudok számolni :P

    VálaszTörlés
  3. óó a beszámoló tökéletes lesz, kb ezer évente egyszer lehet megtalálni skypeon, msn-en meg olyan minden milliomodik évben szóval nem lenne egyszerű dolgod:D

    VálaszTörlés