2011. március 10., csütörtök

Most ugrik a majom a vízbe

(Már majdnem) Elérkezett a nap :) Holnap kiderül (vagyis majd csak április 20-a, 10 órakor), hogy tényleg fejlődtem-e annyit, hogy sikerrel vegyem a CAE-vizsgát. Ugye az 5 részből 1-en, a Speaking-en már túl vagyok, arról már olvashattatok egy "rövidke" bejegyzést :P Tehát mondhatnánk, hogy 20%-án a vizsgának már megcsináltam, ami végülis a számítás szerint igaz is, viszont ha az egyes vizsgarészekre adott időt nézzük, akkor mindössze a vizsga 5.36%-át teljesítettem :D :P Tehát nagyon is igaz, hogy még csak most jön a java!

Számomra, az én tudásomnak pont jól van felépítve a vizsgázás, mert a legkönnyebbel kezdünk, Reading, majd Writing, és a végén rátesszük az i-re a pontot a jó kis Use of English-sel és a Listeninggel. Yeaaaaah!!! :D Igazából egyik résztől sem félek, teljesen pozitívan állok a dologhoz, csak jól sülhet el ;)


Úgyhogy holnap vizsga, ennek érdekében maximum 22h-ig leszek fent :P, mivel fenn kell tartani a koncentrációt az egész vizsga alatt, így kell a 9 óra alvás legalább :) Aztán nem sok (=semmi) alvással szombaton irány Birmingham :D Mivel természetesen holnap este, a vizsga után egy kis bulájt kell csapni...


Tegnap nem írtam, nem volt affinitásom, de most gyorsan összedobok valamit. Semmi extra, a sulis menetek rendben lezajlottak. Ugye én főztem, először a szokásos levest akartam összedobni a Pick-kolbásszal, de napközben apuka kérdezte, hogy mi a tervem vacsira, merthogy van a hűtőben egy csomó sonka, meg 1kg darált hús, meg a krumplit fel kellett már használni, mert már volt egy-két rohadt is benne, úgyhogy adva volt a feladat. Végülis egy kis gondolkodás után a krumplipüré és a fasírt mellett döntöttem, mivel a sonkához nem fűlt a fogam :P Tegnap az egyik kislány lett a Special Helper, azaz ő hozta haza Suzy-t, a (plüss)mókust, aztán játszogatott vele, miközben én csináltam a vacsit :P, meg utána kérdezgetett, hogy melyik betű jön melyik után, mert ugye kommentárt is kell fűzni egy füzetbe, hogy mit csináltak otthon Suzyvel :)


Ma reggel a középső fiú keltett 7.53-kor, hogy jó lenne, ha fel tudnék menni, mert az anyukának kell elvinnie a két fiút úszásra. Így a lányokat is én kísértem suliba, majd hazajöttem, és végülis nem mentem a városközpontba, pedig úgy volt tervbe véve, hogy találkozok egy-két aupairrel, de végülis lemondták, amit nem bánok, mert egyrészt így nem költöttem pénzt :P, másrészt napközben 10-20 percig még az eső is esett :P De délután már jó, napsütéses idő volt, igaz végig nagyon szeles.


Délután 2-vel több gyerek jött haza, mint normális esetben szokott, mert jött még Jacob, a középső hostfiam egyik barátja, valamint Angus, a legkisebb egyik barátja, és ők velünk is vacsoráztak. Itt Angliában március 8-a a Pancake Day (Palacsinta nap), de akkor volt pont a szülői értekezlet, így akkor nem tudott csinálni palacsintát az anyuka, de megígérte a gyerekeknek, hogy majd ma csinál. Ebből annyi lett, hogy vett palacsintát, amit csak meg kellett melegíteni a sütőben :P, mert ahogy mondta, egy picit ellustult ma :D Annak köszönhetően, hogy itt volt a két vendéggyerkőc, hamarabb ettünk, így hamarabb is végeztem egy kicsivel. Zuhany, majd levágtam már a 4 napja növesztett szakállamat :P :D Hét elején úgy döntöttem, hogy az NHL (amerikai jégkorong-liga)-esek mintájára, akik a rájátszásban addig nem borotválkoznak, amíg a csapatuk versenyben van, én sem borotválkozok a vizsgáig :P Egész pofásan néztem ki :P :D, de azért így az igazi! :D


A következő bejegyzés a vizsgáról, és az utazásra való "előkészületekről" :P szombat hajnalban érkezik. Addig is jóéjt!


1 megjegyzés: