2011. március 6., vasárnap

Alakul

Minden alakul :D A tudásom is egyre csak tágul :D, és az áprilisi programok is elkezdtek formát ölteni, és pénzbe kerülni :P Ez azt jelenti, hogy kb 20 perce vettük meg az apukával a coach-jegyeket Londonba és vissza (hármunknak került £43-ba), valamint lefoglaltuk a Journeys Arsenal Hostelt (fejenként £8-ba került), nem véletlen az egybeesés, aki tudja miről van szó :D Ez a hostel tényleg nagyon közel van az Arsenal FC stadionjához. A régi stadion, a Highbury kb 500 méterre lesz tőlünk, míg az új, az Emirates kb a duplájára, tehát úgy 1 km-re, dehát van ott is Tube-megálló, szóval :P, lehet, hogy "véletlenül" majd pont ott leszállunk :D Úgyhogy kezd alakulni a program, ez már biztos, hogy április 11-12 London. Majd még a Madame Tussauds-ba és a London Eye-ra kell együttesen lefoglalni a jegyeket, és akkor már minden pöpec lesz :D

Szombaton délután mentem a citybe, találkoztam Edwinával, francia aupairrel, Tobiasszal, a svéd aupairsráccal, valamint csatlakozott még hozzánk Maggie, Maria és Anika is. Illetve egy olasz étterem előtt még találkoztunk másik három francia aupairlánnyal, akik közül most konkrétan csak egyiküknek jut eszembe a neve, őt Astrid-nak hívták. Így lettünk 9-en, ígyhát nem volt a legideálisabb, hogy mindenkivel tudjunk beszélgetni. Mondjuk pont a franciákkal nem nagyon sikerült, mert ők leültek az asztal egyik végére, mi, a többiek meg a másikba :D, így a jól megszokott társasággal beszélgettem, illetve kávézgattunk. Espresso Macchiatót ittam, és Maria is, de ő ettől annyira felpörgött, hogy nem hittünk a szemünknek :D:D De komolyan, kb már le kellett lőni :D Jobb hatást váltott ki belőle, mint a drog váltana :P Majd a The Mall-ben próbáltunk nézni valamit, valami kaját, vagy innivalót, és közben csatlakozott hozzánk Sophie, majd nemsokára Anika ment haza, mert előző "este" reggel 5-ig bulizott :D és tegnap még bébisintérkednie is kellett :P Aztán hogy-hogy nem, az utunk a Bella Pizzába vezett, ahol most a pizza volt a legjobb szerintem. Mondjuk azok voltak a legfrissebbek, és még jó, hogy azokat ettük :P A lányok ezután eldöntötték, hogy mennek moziba, én meg jöttem haza Juve-Milan meccset nézni... Bár ne tettem volna :S Kikapott a Juve, és a lányok az Unknown-t nézték meg, amit én is meg akarok majd :P


Ma nagyrészt a tanulásé volt a főszerep, legfőképpen a writingon dolgoztam/dolgozok, mert kell a gyakorlás, bőven. Napközben elmentem azért a boltba, mert már kifogyóban voltak a zöldségkészletek :P, így vettem néhány zöldséget, és felírtam a táblára, nehogy elfelejtsék majd a jövőheti fizummal ideadni, ami most így a coach-jegy és a hostel-foglalás miatt egy "kicsit" kevesebb lesz :D De kit érdekel, a lényeg, hogy le vannak foglalva! London, jövünk! ;)


3 megjegyzés:

  1. a flo joe-s honlapot ismered? ott minden héten van egy writing task, elég jók szoktak lenni és vannak tippek is meg minden hozzá, mondjuk nekem a nyelvsulis tanárom kijavította szóval úgy jobb volt de gyakorlásnak akkor is jó ha nem javítja ki senki

    VálaszTörlés
  2. igen, ismerem a flojoe-t, többé-kevésbé használom is. Neked meg kéz- és lábtörést holnapra!!! ;)

    VálaszTörlés