2011. március 4., péntek

Ismét egyedül :)

Most erre a hétvégére utazott el a "kis" családom asszem valahová Dél-Walesbe, de nem vagyok benne biztos, az viszont 100%, hogy valahova Walesbe mentek. Ez most nem ilyen családi kiruccanás, hanem az egész templomuk, ahova vasárnaponként járnak, lefoglalt egy kb 140 fős helyet, és ott lesznek különféle programok :) És ennek eredményeképpen vagyok most egyedül, mivel olyan 18.15 körül el is indultak.


Délután már a nagy várakozás közben (arra vártam, hogy induljanak :D) ismét olvastam Stieg Larsson Millennium-trilógiájának harmadik részét, ami angolra fordítva a "The Girl who Kicked the Hornets' Nest". Most kíváncsiságból rákerestem, hogy mi ennek a könyvnek a magyar címe, és magyarul "A kártyavár összedől" címen fut, ami meglepő módon közelebb áll az eredeti, svéd címhez, hogyha szószerint fordítanánk le. Eléggé kreatívak voltak az angol címfordítók, az biztos :P Igazából már nem is tudom, mikor olvastam utoljára, de ma délután jópár 10 oldalt haladtam. Simán tudtam volna tovább is olvasni, csakhát egyéb kötelezettségek miatt most tényleg nem nagyon van időm :S Pedig nagyon-nagyon jó könyv(sorozat) szerintem.

Tegnap ugye nem írtam bejegyzést, de azért most leírom, hogy mi volt velem tegnap, azaz csütörtökön. Szerdán írtam bejegyzést, napközben beszéltem Mátéval, majd estefelé Balázzsal is, és végül szerda este, pontosabban éjszaka elkezdtem tervezni, hogy akkor áprilisban pontosan mikor, melyik napon hova és mikor megyünk. Az eredeti tervek szerint mentünk volna 1-1 napon Cardiffba, Oxfordba, Londonba, valamint Bath&Stonehengebe/hez, viszont végül arra az elhatározásra jutottam, hogy inkább leszünk 2 napot Londonban (hostelben alvással), minthogy 1 nap rohanás Londonban, és így sajnos Oxford már nem fér bele az ütemtervbe :S Igaz a mondás: valamit valamiért. Szóval az áprilisi szabadság tervezgetése közben szépen elment az idő, és majdnem 3-kor feküdtem le :P, még szerencse, hogy csütörtökön az anyuka viszi/hozza a gyerekeket, így reggel nem is nagyon kell mutatkoznom. Azért beállítottam 8-ra az ébresztőt, és majdnem fel is keltem rá, de végül egy "kicsit" később, fél 12-kor már ki is kecmeregtem az ágyból :P Akkor is csak azért, mert fél 1-re megbeszéltem Maggie-val, hogy találkozunk egy coffee-ra a városban. Természetesen nem sikerült odaérnem időben :P, de azért a Primarkban megvettem a jövőheti au-pair-talira a fehér pólót ;) Jelentem, £1.90-be került. Aztán kávé, én meg ettem már egy pirítóst, mert már kb kopogott a szemem :P Hazaérni is pont úgy sikerült, hogy nem találkoztam senkivel, amíg haza nem jöttek a suliból :P Utána a lányokkal voltam, amíg Mervyn a középső fiúval zenélt, közben az anyuka elment születésnapi partyra meghívókért, mert a legkisebb fiú szülinapi buliját jövőhét vasárnap fogják tartani, így én arra nem tudok menni :/ Mindegy, mert jó lesz nekem Birminghamben :D De a lányok partyját biztos nem fogom kihagyni, rajta vagyok a meghívandók listáján :), ami ki van ragasztva az étkező ablakára :D


Azt nem tudom, mondtam-e már, hogy a lányok 2006. április 21-én születtek. Mond valakinek valamit ez a dátum?! Most konkrétan az április 21-ére gondolok. Ha igen, ha nem, most elárulom, miért hoztam ezt fel, ugyanis ugyanezen a napon, csak 80 évvel korábban, született II. Erzsébet királynő. Ebben az évben pedig április 29-én, pénteken, a Westminster Apátságban lesz William herceg és Kate királyi esküvője, ami egyben nemzeti ünnepnapot is jelent. Még a csapból is ez fog folyni :D


A mai nap sem telhetett el gyakorlás nélkül, fordítottam, majd megcsináltam egy Use of English feladatsort, majdnem 70%-os lett, viszont az 5., a mondatátalakítós feladat nagyon gyenge lett. Az elvesztett 18 pontból ott dobtam el (az 5. feladatban megszerezhető 16 pontból) 11-et!, úgyhogy ezen még van mit javítani. Egyébként egész tűrhető idő lett ma délutánra, az étkezőbe olyan szépen besütött a nap, és még rendesen meleg is volt ott, át is vándoroltam oda, feladatokat megoldani :D


Mi történt még ma?! Úgy volt, hogy reggel még Angus is, a kicsi fiú egyik barátja is velünk jön suliba, de végülis nem kellett elvinni, mert az anyukája el tudta vinni, de az út így sem telt eseménytelenül. Vagyis a kereszteződésig nem telt, utána csendes volt :D Történt ugyanis, hogy, mivel rettentő k.rva fontos, hogy ki nyomja meg a zebránál a gombot, és most azt mondtam, hogy most reggel nem az nyomja meg aki szokta, így ő már szaladt is a gombhoz, és noha ilyenkor mindig egyből mondom, hogy akkor délután pedig a te köröd lesz, ez nem hatotta most meg túlságosan a kishölgyet, így miután a másik megnyomta a gombot, odaszaladt, és elkezdte ütni a kezében lévő tollal. Ami megint nagyon fontos volt, hogy nála legyen, mivel mikor kell valamit írni?! Természetesen sulibamenetel előtt, hogy így késésben legyünk, így egy névlistát írt, és egyik kezében volt a papír a listával, a másikban pedig a filctoll, és azzal ütött kb kettőt a testvérére, mielőtt kivettem a kezéből, és szépen a táskámba tettem. Aztán elkezdett hisztizni, megmagyaráztam neki, hogy nem kell mindig mindenkit ütni, hogyha valami nem úgy sikerül, történik, ahogy ő akarja, meg ilyenek, végülis elhallgatott, de annyira, hogy utána a suliba úton legalább volt egy nyugis 5-10 percem :P Ja, és ma reggel történt meg először, hogy késve sikerült odaérni, így az ajtó be volt zárva -.-, de szerencsére az ablakon keresztül láttam a tanárokat, így bekopogtam, és az egyikük volt olyan rendes, hogy kinyitotta az ajtót.


Még az előző bejegyzéshez: remélem Móni, eléggé részletes lett a beszámolóm :D Még így utólag is ránézve a bejegyzésre, sztem az lett :D


1 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett köszi:)) olyan jó neked hogy te már túl vagy rajta....én ma találkozom egy barátnőmmel aki decemberben csinálta, még őt is meginterjúvolom, ha mondd vmi érdekeset a többi részről is akkor azt feltétlen közzé teszem:) jó tanulást

    VálaszTörlés