2011. március 29., kedd

Vég és kezdet

Nem mondanám, hogy ideálisan indult a tegnap reggel és így a hét... Noha én időre beállítottam (7.15 az első ébresztés) a telefonokat, mégis sikerült 8.01-kor :P kikelni az ágyból, amikor is jött a nagyfiú ébreszteni. Biztos a szülők mondták neki, hogy nem ártana :D Kb félperc alatt felöltöztem, majd gyorsan segítettem neki felvinni a biciklit a hátsókertben a dombtetőre, mert itt a házunk mögött van egy path (ösvény), és ő ott szokott minden reggel bicajjal a suliba menni. Visszatértem a házba, az apuka éppen indult munkába (hétfő lévén Weston volt az úticél), az anyuka azért megkérdezte, hogy beállítottam az ébresztőt?! :P Mondom, be, csak elaludtam :D Nem mondott erre semmit, bár ha mondott volna, igaza lett volna, de azért jobb volt így :P :D Majd kb 5 perc múlva ő is indult, így én szépen megreggeliztem, nem corn flakes volt!!! (végre), hanem zsemlék :), így nagyjából délig ki is bírtam kaja nélkül...

Még sulibaindulás előtt öltöztetem a lányokat, cipő, kabát, az egyikük szemben áll velem, én guggolok előtte, és erre két akkorát az arcomba tüsszentett, hogy nagyszerű :S -.- Kb az arcom balfelét beterítette, és még a szemüvegemen is nyomot hagyott :P Természetesen mondtam neki, hogy legközelebb jó lenne, ha a kezét ilyenkor az arca elé tenné (nem volt elég hatásos az elmondás, de erről még később...). Ezeket leszámítva egy nyugis délelőtt, kora délután volt. A munkások tegnap végre befezték az előkertet, szerencséjük volt, hogy befejezték, mivel ma már esik, csepereg az eső egész délelőtt.

Miután délután elmentem felszedni a gyerekeket a suliból, a jó időre való tekintettel még maradtunk kb egy órácskát, hadd játszanak kint, a jóidőben. A fiúk fociztak, az egyik lány elvolt a többi kislánnyal, virágot és ágakat gyűjtögettek, a másik pedig a focizó fiúk közül "mászott rá" egy-kettőre :D De tényleg, ott puszilgatott többet is, az egyiknek még a nyakába is felmászott. Hát na, tavasz, szerelem... :D

Kb 4.30-4.40 körül érhettünk haza, még egy kicsit kint voltunk, amíg a kertépítők elmentek, majd jöttünk be, egy kis evészet, majd olvastam az egyik kislánnyal, közben az anyuka is hazajött, majd mondta, hogy ő olvas a másik lánnyal. Oké. Tegnap este indiai takeaway-t ettünk, én valami Pasanda Lamb-et (vmilyen bárány) választottam, mert miért ne próbálnék ki új dolgokat?! Bár ne tettem volna... -.- Elég fostos volt, máskor maradok a jól megszokott csípősebb dolgoknál, az a tuti.

Még tegnap este mondta az apuka , miután befejeztük a vacsorát, hogy hogyha lenne egy kis időm holnap (azaz ma), akkor valamiféle rendet, ha tudnék, akkor csináljak már a conservatory-ban, a lányok részén, tehát ahol festegetnek, rajzolnak, vagdosnak, stb, mert eléggé rendetlen. És akkor még elég szofisztikáltan fogalmaztam :D Úgyhogy ma még ennek nekiugrok majd ebéd után, mert valami rendszert kéne vinni a dologba.

És hogy miért nem volt hatásos a tegnapi tanácsom a kislánynak a tüsszentés után?! Mert ma is, kötöm be a cipőjét, még szerencse, hogy lefelé néztem, így "csak" a fejem búbjára hapcizott egyet -.- Hát ha ezektől sem leszek beteg, akkor nem tudom, mitől :D Amúgy ma a szokásos keddi rutin zajlott le eddig, vagyis egy kis vasalás, közben sorozatnézés, kávé, és eddig ennyi :)

Hogy egy kis időjárás utójelzést is adjak :D, tegnap elég jó idő volt, 15°C, igaz napsütés nélkül, de ilyen igazi, kellemes tavaszias idő. Ma viszont olyan 8 körül kezdett el cseperegni, majd egy kicsit nagyobb fokozatba kapcsolt, majd ismét csak csepergett, azóta pedig szitál egyfolytában.

És el sem hiszem, hogy leírhatom, de jövőhéten!!! már jön Balázs és Máté! Zsírfeka :D

Ennyi volt a móka mára, bezár Móka Tomi mókatára :D

1 megjegyzés: