2011. március 30., szerda

Hosszú szerda :S

Időben felkeltem. Azt hiszem, ezt most ki kell emelni :D Főleg azután, hogy jó sokáig néztem Friday Night Lights-ot neten :P Nagyon bejön ez a sorozat egyébként. Ja, most jut eszembe, hogy tegnap délután csináltam egy kis rendet a conservatoryban (ebédlőként üzemel) a lányok territóriumában, amire még hétfőn este kért meg az apuka. Hát mitnemondjak, meg vagyok/voltam magammal elégedve :D Szép, rend lett, és csak ma délután kezdtek el ott tevékenykedni a lányok, úgyhogy még most is elég tisztaság van ott.

Szóval ma teljesen időben felkeltem, viszont a reggel nem ment egyszerűen, mert most kivételesen (hálistennek!!!) nem corn flakes volt reggelire, hanem zsemlék, baguettek, stb-k, viszont természetesen a két lány először műzlit kért -.-, majd még utána az egyikük kért egy baguette-et, ami jó nagy, én meg egy felet akartam neki odaadni, mert tudtam, hogy úgysem eszi meg, mivel időnk sem volt már, illetve elkezdtem vágni azt a felet ketté, és erre elkezdett bömbölni. Türelmes ember lévén még ekkor is odamentem hozzá, kérdeztem, hogy mégis mit szeretne, hogyan szeretné a baguette-et, dehát ilyenkor választ nehéz lenne kapni :P, így betettem a nappaliba, hadd bömböljön ott, míg mi befejezzük a reggelit. Miután befejeztem a sajátomat, odamentem már megnézni, hogy mi a helyzet, aztán a jó beszélőkémnek köszönhetően :P sikerült elcsitítanom, és végülis odaadtam neki a baguette-et, mert az volt a baj, hogy én elkezdtem kettévágni, dehát ugye egyszerűbb elkezdeni hisztizni, minthogy elmondani, hogy nem úgy szeretné. Mindegy, 5 perc múlva már semmi gond nem volt...


Mai program volt még egy mozizás Mariával (plusz egy barátnőjével Németországból). Először este gondoltuk, hogy megyünk, de aztán csekkoltam a vetítési rendet, és délelőtt 11.55-től is volt egy vetítés, így arra mentünk végülis. Ja, és hogy mit néztünk meg?! Limitless. Bradley Cooper és Robert de Niro a főbb szerepekben. Bicajjal mentem a moziba, mert még utána be kellett menni a Waitrose-ba venni kolbászt és tejet a vacsihoz, csakhát kb pont 11 előtt 10 perccel kezdett el erősebben esni az eső, így odafelé konkrétan szépen eláztam :S -.- Azért akartam megnézni ezt a filmet, mert nagyon érdekes volt a témája, vagyishogy a főszereplő csávó (Bradley Cooper) az egykori sógorától kapott egy tablettát, aminek köszönhetően az agya (szinte) teljes kapacitását ki tudja használni az általában használt 20% helyett. Most mondjátok azt, hogy nem érdekes ez a téma?! Azért a film közben és utána is eljátszottam néhányszor a gondolattal, hogy mi lenne, ha lehetőség lenne egy ilyen tablettát bevenni...


Vicces volt a mai időjárás, mert hazafelé meg már többször is előkandikált a nap a felhők mögül :) Elég neccesen értem haza, 14.55-kor, 15.00-kor el kéne indulni, hogy szépen, lassan menve is odaérjek a suliba, ehelyett 15.07-kor hagytam el a bázist, mivel biciklit visszatenni a garázsba, átöltözni, mert még mindig vizesek voltam a ruháim, illetve gyorsan enni legalább egy-két gyümölcsöt, mert már akkor korgott a hasam. És 15.07 után 20.51-kor voltam megint szabad... Jó, azért a suliban, amíg a lányok játszottak, annyira nem szakadtam bele a munkába, csak figyeltem őket :P Viszont miután hazajöttünk, azaz olyan 4 körül, kb pihenésre tényleg nem volt időm :S


Először a délutáni snack-et prezentáltam nekik, és most rájuk hagytam, hogy kenjék meg magunknak, meg ilyenek, mert közben nekem is enni kellett, mert már kopogott a szemem. Aztán már vacsi csinálás a középső fiúnak hamarabb. Krumplit főztem, illetve zöldborsó-főzeléket rittyentem, valamint, hogy valami húsféleség is legyen, kolbászt pirítottam egy pirinkó olajon :) Hát én annyira belakmároztam ebből, hogy vacsora óta csak egy pohár teát nyalogatok :P Az apukának és a legnagyobb fiúnak nagyon ízlett, a két kislány kb meg se kóstolta (főleg miután a legfiatalabb fiú azt mondta nekik, hogy custard=puding van benne, amit nem szeretnek -.-), és természetesen "I hate it" mondatokkal üdvözölték a kaját... De kb már vacsora közben kérdezgették, hogy "What's for pudding?"="Mi a desszert?" Ezzel a kérdéssel engem őrületbe lehet kergetni, főleg hogyha már vacsora előtt kérdezik :S:S:S:S Nem azzal van a bajom, hogy esznek/eszünk (de főleg ők, vagyis a gyerekek esznek) valami édességet, hanem, hogy egyből vacsora után, vagy még közben, mert azért nem mindig várják meg, hogy befejezzük a mi adagunkat... Én ezt sose értettem, még otthon sem, pl valamilyen nagy ünnepi, többfogásos ebéd után hogy lehetne már egyből mondjuk tortát, de akármilyen sütit enni?! Természetesen akkor, hogyha valaki rendesen evett a főkajából. Most a legkisebb fiú játszotta el vacsi közben, hogy "I'm full"="Tele vagyok", én meg válaszoltam is neki, hogy ha tele vagy, akkor nincs pudding :)  És hogyhogy nem, meg tudta még enni a kiszedett főzeléket :P


Vacsora után csak a szokásos dolgok, vagyis mosogatógép elindítás, nagy edények mosogatása, lunchboxok elkészítése, sepregetés, mosogatógép kipakolás, megterítés a reggelihez, illetve most bónusznak (mivel délután nem volt rá időm) a kiteregetett ruhák összeszedése -.- És íme a története, hogyan végeztem ma 20.51-kor :) És azóta is itt ülök tele hassal, jól elfáradva, de azért még egy-két Friday Night Lights-rész bele fog férni, úgyérzem :D


És akkor álljon itt a Limitless előzetese, hátha más is kedvet kap a megnézéséhez :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése