2011. március 18., péntek

A főzésszakértő

Vége a hét munkával teli részének. Egy "kicsit" később végeztem, mint amúgy szoktam pénteken, mert a kis családom szépen elkezdett valami filmet nézni, és így egészen 19.55-ig nem vacsoráztunk... -.- Amúgy normális esetben 18.30-kor szoktunk vacsizni, meg is csináltam a vacsit akkorra, dehát nem ettünk... Nekem meg nem mondták, hogy filmet néznek, ami eddig tart, így én vártam a konyhában, közben olvastam, majd 7 után jött az apuka, gondolom már ő is majd éhenhalt :P, aztán mondja, hogy még megnézik a filmet, dehát ő se mondta, hogy meddig tart, így lehúztam a szobámba, netezgetéssel és olvasással ütöttem el az időt :P

Amúgy a mai nap ilyen tipikus angol napnak tekinthető, értsd ezalatt reggel még esőben mentünk a suliba, majd délután már napsütés, estére pedig megint szépen lehűlt a levegő... A mai nap híre, hogy reggel nem érezte jól magát, és így nem is ment suliba a legkisebb fiú, viszont nem volt semmi komolyabb baja, tévézett, néha szgépezett. Én voltam ismét Delythnél takarítani, most konkrétan porszívózni, és nemsokára majd festeni megyek, mert kérdezte, hogy tudok-e festeni, hát mondom, hogy a fenébe ne tudnék, mikor Apukám ;) festő, és nyaranta szoktam neki segíteni :) Úgyhogy majd itt is megmutatom a tehetségemet ;)


Aztán hazajöttem, a gyerek már úgy várt, mert kajás volt :P Nem is reggelizett... Úgyhogy tükörtojást kért ebédre, meg még evett egy eperlekváros kenyeret. Közben én is szépen megebédeltem, szendvicsekkel :P majd gyorsban felmostam, aztán tunyultam egy kicsit, majd mentem a srácokért a suliba. Minden oké volt, már "Alriiiight" Mervyn is itt volt, aztán megjött a szállítmány, amire egész nap "vártam" :D Hoztak cementet, homokot, meg még valami anyagot, aztán, mivel az "ifa" :D nem fért volna be a kocsibejárón, így az utcán ledobta a csávó :P Ezután minden okésan zajlott.


Tegnap ismételten én főztem vacsit, mert az anyuka a fiúkkal ment el focicsukát venni, meg amúgy egész nap egy továbbképzésen volt, este pedig valahova ment el, így nem is vacsizott velünk, csak leült az asztalhoz, így nekem kellett valamit gyirsen-gyorsan :D kitalálni vacsira. Szerencsére volt sausage, főztem ki rizst, meg pároltam répát és karfiolt :P


Egy kis címmagyarázat: az elmúlt 4 napban majdnem teljesen egyedül csináltam vacsit, mindig meg is köszönte az anyuka és/vagy az apuka, ma pedig még egy olyan mondatot is elejtett, hogy You're a cooking expert = Egy főzésszakértő vagy. És hogy mire értette? Hát hogy mostmár teljesen könnyedén megy egy 8 fős családra a főzés nekem :P :D


És már csak 3 hét!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése