2011. március 20., vasárnap

Wells

Pénteken este megbeszéltük néhányan, hogy szombaton elugrunk várostnézni Wellsbe. A délután 1-kor induló buszra pályáztunk, így 12.45-re beszéltük meg a találkát a Primark bejáratánál. Mivel csütörtökön a headsetem egyik fele, ezért kénytelen voltam venni egyet tegnap. £10 volt, gyakorlatilag ezért dolgoztam pénteken Delythnél :D:P Tehát egy kicsit hamarabb mentem be a városba, hogy bőven legyen időm megvenni, amiket meg kell. Úgyhogy headset-vásárlás, majd Poundland után találkoztam a többiekkel. Végülis 5-en mentünk: Anika, Judith, Magdalena és Maria, na meg persze én :P






Nagyon jó idő volt, ilyen igazi kirándulós. Ennek hatására én nem is vittem semmi kabátot, csak egy hosszú felsőt. Elég is volt! Kb 1 óra buszozás után megérkeztünk Wells városkájába, ami, a brosúrák szerint Anglia legkisebb városkája. Van egy nagyon nagy katedrálisa, amit kívül-belül körbejártunk. Ilyen tipikus angol kisváros, szűk utcácskákkal, piaccal, pubokkal, pici boltokkal. Tök jó feelingje volt az egész helynek :) Wells külterületén található még a Wookey Hole nevű barlangrendszer, ahova most nem mentünk el, mert egy kicsit kevés lett volna rá az idő, meg most annyira keret sem volt rá :P Természetesen kávéztunk egyet a Starbucksban :D, ahol mindenki elfogyasztotta a hozott szendvicsét (én még az ott vett cheesecake-et is :P, inkább ne lenne cheesecake a kávézókban, mikor megyek, mert mindig veszek egy szeletet :P)






Aztán 5 óra után néhány perccel megtaláltunk egy nagyon régi édességboltot, ami elvileg 5-kor zár, de még ott voltak az eladók, és be tudtunk menni. Biztos látták, hogy turisták vagyunk, így biztos fogunk is venni valamit. Hát vettünk is :D Marshmallow-t és ilyen legó alakú édességet vettem. A marshmallow már rég elfogyott, a másikkal viszont csak a szenvedés van :P Ezután pont lekéstük az 5.19-es buszt, így még beültünk egy pubba, ahol Anika és Maria ettek levest, mi meg kávéztunk újfent :P Aztán már jó hamar kimentünk a buszmegállóba, nehogy ismét lekéssük a buszt, mert ilyenkor már csak óránként jártak :D Visszaérkeztünk Bristolba, én még "véletlenül" betévedtem a Tescóba, és hát fánk lett a vége... Majd hazabicajoztam, de nem szakadtam meg a röhögéstől, nem volt nagyon meleg ekkor már, sőt... De kesztyűt azért sem vettem fel :P












Ma szépen lazán, 11 előtt felkeltem, ettem egy félszelet zsemlét, meg a maradék fánkot :D aztán lenyírtam a hajam, lezuhanyoztam, majd egy kicsit takarítottam a szobámban, mert már ráfért :P Főleg az asztalomon voltak gátlástalan állapotok :D De mostmár úgy néz ki, mint egy normális asztal. Úgyhogy most megy a pihenés:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése