2011. március 25., péntek

Már ezerrel megy a visszaszámlálás :D - UPDATED (again) :D

El se hiszem, hogy mostantól számítva 2 hét múlva már legrosszabb esetben is 2 órája Bristolban lesz Balázs és Máté! Hát én már úgy várom :D Olyan gyorsan eltelt ez a 3-3,5 hónap. Az egyik pillanatban még otthon koccintottunk újév alkalmából, lefeküdtünk aludni, és felébredünk, és majd Bristolban koccintunk :P :D Úgyhogy ki kell használni azt az időt, amit nekünk szánt a sors. Főleg ha ilyen gyönyörűen napos és meleg! Mondjuk a héten pont nem tudtam nagyon kihasználni, mert az előkertet csinálták egész héten, előbb szétverték, majd mostanra már olyan 85-90%-osra megcsinálták, úgyhogy itt kellett lennem :/, hogyha valami nyűgjük van, vagy ilyesmi, akkor legyen itthon valaki... Ezért is vártam már a hétvégét :P :) Meg azért mert végre eljutok a Bristol Zoo-ba!!! Na de ne szaladjunk annyira előre, mi is történ velem tegnap és ma?!

Már néhány hete csütörtökön reggel is én viszem a lányokat suliba, noha az anyuka itthon van aznap, viszont reggel máshova kell vinnie a két kisebbik fiút úszásra, és nem tudja akkor elvinni a lányokat, így akkor is én szoktam. De most az apuka kísérte el őket, mert délelőtt ment fogászatra, így bőven volt ideje. Én 9-10 között elmentem a Lloyds-ba, és befizettem egy kisebb összeget :P, aztán szétnéztem a faluban, vettem fánkot :P :D, és pont a kasszánál álltam és fizettem, amikor hívott Delyth. Azt mondja: Baj van! (hú, mondom mi lehet, remélem nem az, hogy, nem kell mennem :P) Nincs meg a kulcsuk a pecujukhoz :D (kíváncsi vagyok ki érti ezt :D), ahova a brand new (vadiúj) hengert tették, így nem tudja mitévők legyünk. Mert ugye tegnap mentem festeni hozzájuk. Először mondta, hogy kérdezzem meg itthon. Mondom, oké. 11-re volt megbeszélve, hogy megyek, és kb 10.20 körül hívott. Hazafelé jövet bementem hozzájuk, aztán megmutatta, hogy miből kéne főzni, azaz milyen szerszámaik vannak, de mondta, hogy addig még megkérdezi a szomszédot, hátha van neki. Én mondtam, hogy akár ecsettel is lekenem azt a két falat, nem nagy ügy :P Végül 10.50-kor írt sms-t, hogy sikerült szereznie a szomszédtól hengert, bár egy kicsit régi, de majd meglátom, hogy milyen. Nem volt vészes, tudtam vele dolgozni. Szép lilára kellett festeni a két falat, és le se tagadhatnám, hogy festettem, mert ügyesen sikerült befestékeznem a headset-em kábelét :P :D Ma vettem észre :D Azért leadtam a drótot neki, hogy a suliszünet első hetében ne nagyon számítson rám, mivel akkor látogatóim lesznek, de az addig lévő két hét oké. Jövőhéten valszeg mázolni kell a bejárati ajtó melletti ablakokat, mert az már tényleg gány állapotban van. Néhol nincs rajta festék, máshol meg úgy fel van pattogzva, hogy csak na :D:D Mondta ott nekem a különböző festő szakszavakat, és nagyjából már ott kikövetkeztettem, hgoy melyik mit jelent, de azért utána még megnéztem a szótárban. Na, mindennap tanul legalább az ember valamit!

Tegnap délután még visszanéztem a faluba, mert délelőtt kénytelen voltam félbehagyni a szétnézést a telefon miatt. Vettem ilyen irattartót, pöpec, ma már majdnem mind a 4-et megtöltöttem :P, illetve bementem a falu központban található 3 charity shopba :), ahol ruhákat néztem, de csak két könyvvel, két Agatha Christie-krimivel lettem gazdagabb :D Így már 3 Agatha Christie-könyv várakozik a polcomon elolvasásra, de előbb befejezem már végre a Millenium-trilógiát, aztán jöhet a másfajta krimi :)

A tegnap délután további részére már nem nagyon emlékszem, ez nyilván azt jelenti, hogy semmi érdemleges, vagy említésre méltó nem történt.

Ma reggel is nagyon jó idő "keltett", azért mennyivel jobb már arra ébredni, hogy a nap besüt a szobánkba, nem?! Szóval ilyen kezdés után szépen elmentünk a suliba a lányokkal, majd haza, a szokásos pénteki rutin, azaz felporszívózom az előszobát, konyhát és az étkezőt, aztán felmosom. Most előtte még kiteregettem. Aztán tunyultam ebédig :P majd utána a fiókjaimban és szekrényeimben lévő "szemetet" kiválogattam. Értsd: papírokat, egy nagycsomó szatyrot, amit eddig mindig meghagytam, miután kaptam a boltokban :P, úgyhogy most hirtelen elég sok hely lett a szekrényemben :) Na meg egy kicsit átláthatóbbak a dolgok :P

Mint ahogy fentebb írtam, mostanra már elég pofásan néz ki az előkert, ma már a gyeptéglákat is elkezdték lefektetni, és már csak az utolsó téglasor hiányzik, amivel egy szintbe kerül a szomszéd és a mi kertünk, mert ez volt az egész akció célja. Délután, miután hazajöttünk a suliból a gyerekekkel, olyan szépen elvoltak ők is, odamentek, nézték közelről, hogy mit csinál a két munkás, úgyhogy annyira nem is kellett rájuk néznem :) Viszont enni adni kellett nekik, mert ma volt a sulijukban diszkó, ami a lányoknak 6.15-7.15 között volt, a fiúknak utána pedig 7.30-9 között. És az anyuka ment segíteni a szervezésben, úgyhogy ma teljesen összevissza volt a vacsora. Éljen -.- És még az apuka sem jött időben, úgyhogy tényleg ez egy ilyen káoszos délután-este volt. De túléltük, és még bébiszittelnem sem kellett :P

Amit külön is meg kell említenem, az a FANTASZTIKUS időjárás!!! :D:D Az elmúlt három napban (szerda-csütörtök-péntek) 2-3 óra között sorrendben a következő volt a hőmérséklet: 17.7 °C, 17.7°C, 17.9°C. Holnapra 1-2 fokos "lehűlés" :D:D:D várható, meg reggelre egy kis zápor, de amúgy folytatódik ez a szép, tavaszias, már szinte nyárias időjárás. Nem bánjuk! Nagyon nem bánjuk!

Ma még az is kiderült, hogy pontosan mikor van az anyukának a szülinapja, és véletlen egybeesés, de pont ugyanazon a napon, amikor megérkeznek a látogatóim, azaz április 8 :) Az apukáé pedig május 11, na mostmár legalább nem fogom elfelejteni, le is van írva :D

Egyébiránt valamit még tuti, hogy le akartam írni, de a nagy facebook-ozás közben szépen elfelejtettem :D Úgyhogy ha majd eszembe jut, talán holnap este leírom :P Addig is küldöm Eszternek és Magdinak ezt a számot :)
UPDATE: Jelentem, eszembe jutott, amit leakartam írni, mindössze 3 perccel a bejegyzés kitétel után :P :D Szóval, úgy gondoltam, hogy nagyobb közönség előtt is meg kell osztanom az egyik legfrissebb alkotásomat. Íme:
Bristol-London coach-jegy: £11
Mozijegy két fő részére: £15
Birminghami kiruccanás a magyar au-pairekkel: £90
London-Párizs: kb £150
.
.
.
.
.
.
.
Au-pairkedni az Egyesült Királyságban: FELBECSÜLHETETLEN :D
Van, amit nem lehet pénzért megvenni!
Minden másra ott a Lloyds TSB Visa Debit Card!

1 megjegyzés: